Helleranta: Meidän häät ≠ meikki ja hiukset: Seuraavaksi haluan näyttää teille kuvia hääpäivämme aamusta. Meidän molempien, sekä mun että Kallen, hiukset ja naaman pisti kuntoon upea ja...
Oli tosi upeita kampauksia ja Kalle tietysti on myös meikissä,ehkä aavistuksen vielä "kuvauksellisempi".Vivi,Sinulle sopii nutturat ja suorat hiukset,nehän kuuluu sun imagoos,eiks juu.
Kiitos kun kävitti pistäytymässä,saatiin se Kallen tehtäväkin ratkaistua,joten se saadaan unohtaa,tuli myös todettua se,että minun ei tarvi vielä mennä muistitestiin.Terveisin Rauno-pappa ja minun Eevani.
PS. Myös Eevani käy StudiEvaW:n kampaamossa,ja kyllä hänenkin luomuksensa siellä muuttaa muotoaan,että suosittelen,osoite on Maariankatu # yksi.Turku.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti