keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Aamu Omenatarhassa: Edellisestä hiukan vasemmalle

Aamu Omenatarhassa: Edellisestä hiukan vasemmalle: Muutama päivä sitten hihkuin innosta olkkarin uuden järjestyksen kanssa ja kyllä se edelleen varsin toimivalta tuntuu! Nyt kuvakulma...Komentti;Rauno Kulmala,kyllä sinä varmaan löydät sieltltä ulospääsyn,jään odottamaan seuraavaa blogia terv rauno kulmala,

keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Ihanainen palanen unelmaa: Google käyttäjäraati ongelmia, apua kaivataan

Ihanainen palanen unelmaa: Google käyttäjäraati ongelmia, apua kaivataan: Osaisikohan joku viisaampi auttaa minua. Eli kun löydän jonkun blogin ja haluaisin liittyä sitä lukemaan, painan   Liity tähän sivustoon li...Rauno Kulmala Valitettavasti en pysty Sinua neuvomaan,toivon Sinulle hyvää syksyä Rauno-pappa

Aamu Omenatarhassa: Rakastan

Aamu Omenatarhassa: Rakastan: Ensimmäistä syksyn  aamua, jolloin sormet jäätyvät ilman hanskoja ja varpaissa huomaa, ettei tennarit enää riitä. Sitä, kuinka kuura.Rauno Kulmala:Ihanan kauniita kuvia,syksy on kauneimmillaan,olet onnistunut mainiosti tallentamaan syksyn väriloiston,Arvosana +8 terv Rauno-pappa..

anna ♥ you: End of the Story

anna ♥ you: End of the Story: Muistan kun joskus en voinu kuvitellakaan elämää ilman blogia. Sen kirjottaminen oli niin kivaa, et aidosti ajattelin, et kirjotan vielä...