maanantai 24. marraskuuta 2014
Helleranta: Viisi väriä: vihreä
Helleranta: Viisi väriä: vihreä: Projekti Verkarannan Jutta heitti haasteen ja pyysi kertomaan kotimme väreistä. Viisi väriä ja viisi päivää, ja tottakai otin kopin vastaan...@Hyvä Vivi,sulla on makua,et vaan arvannu,että mun lemppari väri on myös vihreä.Katos se johtuu siitte,että mää oon "puskajussi" terv Rauno-pappa ja Eeva-mamma.
keskiviikko 22. lokakuuta 2014
Aamu Omenatarhassa: Edellisestä hiukan vasemmalle
Aamu Omenatarhassa: Edellisestä hiukan vasemmalle: Muutama päivä sitten hihkuin innosta olkkarin uuden järjestyksen kanssa ja kyllä se edelleen varsin toimivalta tuntuu! Nyt kuvakulma...Komentti;Rauno Kulmala,kyllä sinä varmaan löydät sieltltä ulospääsyn,jään odottamaan seuraavaa blogia terv rauno kulmala,
keskiviikko 15. lokakuuta 2014
Ihanainen palanen unelmaa: Google käyttäjäraati ongelmia, apua kaivataan
Ihanainen palanen unelmaa: Google käyttäjäraati ongelmia, apua kaivataan: Osaisikohan joku viisaampi auttaa minua. Eli kun löydän jonkun blogin ja haluaisin liittyä sitä lukemaan, painan Liity tähän sivustoon li...Rauno Kulmala Valitettavasti en pysty Sinua neuvomaan,toivon Sinulle hyvää syksyä Rauno-pappa
Aamu Omenatarhassa: Rakastan
Aamu Omenatarhassa: Rakastan: Ensimmäistä syksyn aamua, jolloin sormet jäätyvät ilman hanskoja ja varpaissa huomaa, ettei tennarit enää riitä. Sitä, kuinka kuura.Rauno Kulmala:Ihanan kauniita kuvia,syksy on kauneimmillaan,olet onnistunut mainiosti tallentamaan syksyn väriloiston,Arvosana +8 terv Rauno-pappa..
anna ♥ you: End of the Story
anna ♥ you: End of the Story: Muistan kun joskus en voinu kuvitellakaan elämää ilman blogia. Sen kirjottaminen oli niin kivaa, et aidosti ajattelin, et kirjotan vielä...
lauantai 12. huhtikuuta 2014
Helleranta: Meidän häät ≠ meikki ja hiukset
Helleranta: Meidän häät ≠ meikki ja hiukset: Seuraavaksi haluan näyttää teille kuvia hääpäivämme aamusta. Meidän molempien, sekä mun että Kallen, hiukset ja naaman pisti kuntoon upea ja...
Oli tosi upeita kampauksia ja Kalle tietysti on myös meikissä,ehkä aavistuksen vielä "kuvauksellisempi".Vivi,Sinulle sopii nutturat ja suorat hiukset,nehän kuuluu sun imagoos,eiks juu.
Kiitos kun kävitti pistäytymässä,saatiin se Kallen tehtäväkin ratkaistua,joten se saadaan unohtaa,tuli myös todettua se,että minun ei tarvi vielä mennä muistitestiin.Terveisin Rauno-pappa ja minun Eevani.
PS. Myös Eevani käy StudiEvaW:n kampaamossa,ja kyllä hänenkin luomuksensa siellä muuttaa muotoaan,että suosittelen,osoite on Maariankatu # yksi.Turku.
Oli tosi upeita kampauksia ja Kalle tietysti on myös meikissä,ehkä aavistuksen vielä "kuvauksellisempi".Vivi,Sinulle sopii nutturat ja suorat hiukset,nehän kuuluu sun imagoos,eiks juu.
Kiitos kun kävitti pistäytymässä,saatiin se Kallen tehtäväkin ratkaistua,joten se saadaan unohtaa,tuli myös todettua se,että minun ei tarvi vielä mennä muistitestiin.Terveisin Rauno-pappa ja minun Eevani.
PS. Myös Eevani käy StudiEvaW:n kampaamossa,ja kyllä hänenkin luomuksensa siellä muuttaa muotoaan,että suosittelen,osoite on Maariankatu # yksi.Turku.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
