keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Aamu Omenatarhassa: Rakastan

Aamu Omenatarhassa: Rakastan: Ensimmäistä syksyn  aamua, jolloin sormet jäätyvät ilman hanskoja ja varpaissa huomaa, ettei tennarit enää riitä. Sitä, kuinka kuura.Rauno Kulmala:Ihanan kauniita kuvia,syksy on kauneimmillaan,olet onnistunut mainiosti tallentamaan syksyn väriloiston,Arvosana +8 terv Rauno-pappa..

1 kommentti:

  1. Hyvää kerrontaa,kieliasu upeaa,odatetaan tulevia blogeja innostuneesti.terveisin Rauno-pappa paikasta Kaarina.

    VastaaPoista