keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Aamu Omenatarhassa: Edellisestä hiukan vasemmalle

Aamu Omenatarhassa: Edellisestä hiukan vasemmalle: Muutama päivä sitten hihkuin innosta olkkarin uuden järjestyksen kanssa ja kyllä se edelleen varsin toimivalta tuntuu! Nyt kuvakulma...Komentti;Rauno Kulmala,kyllä sinä varmaan löydät sieltltä ulospääsyn,jään odottamaan seuraavaa blogia terv rauno kulmala,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti