maanantai 24. marraskuuta 2014

Helleranta: Viisi väriä: vihreä

Helleranta: Viisi väriä: vihreä: Projekti Verkarannan Jutta heitti haasteen ja pyysi kertomaan kotimme väreistä. Viisi väriä ja viisi päivää, ja tottakai otin kopin vastaan...@Hyvä Vivi,sulla on makua,et vaan arvannu,että mun lemppari väri on myös vihreä.Katos se johtuu siitte,että mää oon "puskajussi" terv Rauno-pappa ja Eeva-mamma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti