keskiviikko 15. lokakuuta 2014
Aamu Omenatarhassa: Rakastan
Aamu Omenatarhassa: Rakastan: Ensimmäistä syksyn aamua, jolloin sormet jäätyvät ilman hanskoja ja varpaissa huomaa, ettei tennarit enää riitä. Sitä, kuinka kuura.Rauno Kulmala:Ihanan kauniita kuvia,syksy on kauneimmillaan,olet onnistunut mainiosti tallentamaan syksyn väriloiston,Arvosana +8 terv Rauno-pappa..
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Hyvää kerrontaa,kieliasu upeaa,odatetaan tulevia blogeja innostuneesti.terveisin Rauno-pappa paikasta Kaarina.
VastaaPoista